14.8.09

My 1st Award :)

Thanx to cikwani and ipai for my first award..:)

5 fakta menarik tentang pemberi award:

CIK WANI :

1. hobi die suka makan..hehe. kat bilik asyik makan, tp kurus gk..x gemuk2.. :D
2. die ska minum air teh o panas kat blik..(betoi kan??)
3. die kakak yg baik pd adik2nye..
4. die ska diamkan diri bile saya cari die..pastu die senyum sorang2 tgk saya cari die..bile saya kata die xde, tb2 die muncul pastu ketawa dgn gembira..isk2.
5. die pendengar yang setia. saya ska cite mcm2(walaupun xberfaedah)..tp die dgr je saya merepek..haha.

alaa..byk lg nk cite ni..tp 5 je kan..len kali je la ye..haha

IPAI :

1. die ckp die ska men basketball
2. die ckp skype lagi bez dari YM.
3. die seorang yg bz dgn aktiviti2 kat u ni.
4. die suke tanya die ensem ke x..haha.. tp die mmg ensem pon (jgn perasan ye) :p
5. die penah belanja saya minum susu kotak dutch lady strawberry..die pk saya ska pink..tp saya suka susu coklat..haha

next, setiap blogger harus menyatakan 10 fakta/hobi sendiri:

1. angan-angan saya nk tgk matahari terbenam kat taj mahal..haha.
2. saya cpt sejuk..kalo tgk wayang dpt bertahan sejam je..seterusnya mesti kene pakai sweater..sbb tu xska tgk wayang..isk2
3. masa kecik ayah sy dukung, pastu org kata saya bkn anak ayah sy, tp anak sedara..sebab saya comel sgt..haha
4. saya suke shoping. kalo kuar confirm beli barang..boros2..ish
5. saya ada iPod yg abg sy bagi pinjam..die nk balik tapi sy xmau bagi..haha..akhirnya die bagi terus..saya gembira..:D
6. org ckp bulu mata saya lentik *wink2*
7. ramai org igt sy lahir kat oversea bile tgk ic sy yg no tgh tu 46. haha. tp sy lahir kat terengganu.
8. family sy sume kod negeri kat ic 11(trganu). tapi sy sorang je 46..abah slalo usik kata sy lahir kat thailand.
9. saya ada sorang kakak, sorang abang dan sorang adik pompuan.
10. semua org igt sy ank bongsu sbb adik sy lagi tggi n bsr dari saya..isk2.

waa..pntnye nk pk pasal diri sndri..hehe

pilih 10 penerima award seterusnya, dan describe ttg mereka :

1. Bear : saya sgt berjodoh ngan die. Sekolah menengah(f1-f5)(MRSM PDRM) , matrik penang, USM..kami ttp masuk tmpt blaja yg sama..haha
2. Fitri aka Moke : kawan sekolah menengah saya jgk. bagi sy die baik hati tp sgtttt nakal masa dlu..hehe
3. naim : kazen sy yang ramai org xpercaya..haha.
4. imah : hobi die senyum..
5. faiq : kawan lama saya. masa mula2 knl sy tkt ngan die sbb die nmpk grg. tp bile dh lama2 bg sy die seorang yg protective.
6. ama : seorang yang sgt independent bg sy
7. pean : sempoi!! haha
8. poji : kawan sekolah rendah sy. sampai skrang still contct walaupun jrg..hehe
9. abrak : abang sy yg slalo tanya bile sy nk buat blog..:D
10. the sidewinder : bdk satu kos sy yg pendiam

*slamat menjawab*





12 comments:

  1. hahahaha...ye2..btoi2..
    saye suke mancuh teh o panas kat bilik...
    sbb teh o panas saya sesangat lah sedap,
    muahahhahaha...

    bole pecaya kah itu gmba pijat??
    hahhahahahah

    ReplyDelete
  2. percayalah wahai rumetku..haha

    ReplyDelete
  3. awwwwwwww. sgt sweet. aku sangat independentkah? haha. takpe2. i'll do this awars thingy nnt okeyh? *winks*

    ReplyDelete
  4. Naper ic ko 46? Pelik bin ajaib ...

    ReplyDelete
  5. nina : yup..ak rasa ko mmg independent.sjk dari skola..haha.. cara ko ckp n luahkan pndpt mmg ak kagum..not everybody can survive like u.. gudluck dear :P

    precious : haha..ntah la..ak pon xtahu knpa..dlm surat branak sah2 lahir kat terengganu. dh la tmpt lahir pon sama ngan adik beradik yg len..isk2..np ak je 46..sape de jwpn??

    ReplyDelete
  6. ermmm da wat tag nih..tapi dr org lain laaa..hiks..mekasih..

    ReplyDelete
  7. eh dutch lady strawberry ?? penah ek ?? mcm terlupa plak ..

    ReplyDelete
  8. yup..masa ko tlg bwk ak gi btlkan kad bank islam yg kene block..haha. first time ko blanja ak..:D

    ReplyDelete
  9. oih.. malas ah nk wat tag2 nih.. btw, ipod tu aku tak bagi terus aaa.. pinjam je! :P

    ReplyDelete
  10. waa..ari tu kata amik ja la.. xkira..nk pinjm sampai tua atau lebih tpt lg jd hak milik i..haha

    ReplyDelete